• קורס הסמכת Google AdWords

  • מרכז הדרכה לפרסום ב-Google

  • הסמכה בינלאומית יוקרתית

  • 40% הנחה על קורסים מתקדמים

  • ללמוד ולהתחיל לעבוד במקצוע מבוקש


המשך

Menu
077-3451111

קורס הסמכת AdWords


מכללת אקטיביטק - מרכז הדרכה לפרסום ב- Google מעבירה קורס יחיד מסוגו משנת 2011 אשר נועד להכשיר מפרסמים ולקבל הסמכה של AdWords. הקורס מכיל תכנים וחומרי הדרכה עדכניים, אשר מועברים על ידי אנשי מקצוע מובילים בתחום השיווק הדיגיטלי בישראל, וייתנו לתלמידי הקורס כלים שיאפשרו להם להשתלב במקצוע הפרסום ב-Google AdWords וכן להרחיב משמעותית את פעילותם בשוק הפרסום. בסיום הקורס יעברו התלמידים שתי בחינות ויזכו להסמכה מוכרת בינלאומית.

יעדי הקורס

  • הבנה מעמיקה של  ממשק Google AdWords.
  • הקניית ידע מעשי בניהול מסעות פרסום ב-Google AdWords.
  • הקניית ידע מעשי בכלי ניתור ומדידה של פעילות אינטרנטית.
  • היכרות עם שוק העבודה בתחום ניהול הקמפיינים באינטרנט – בדגש על שוק ה-SEM.
  • שיפור ואופטימיזציה של קמפיינים רצים של תלמידי הקורס.
  • מעבר בחינות הסמכה רשמיות של Google AdWords.

למי הקורס מיועד

  • מנהלי אתרים - Webmasters
  • מעצבי ובוני אתרים
  • יועצים טכנולוגיים ויועצים עיסקיים
  • אנשי שיווק ופרסום
  • לכל המעוניינים לרכוש מקצוע מבוקש, מעניין ומאתגר
  • ולמעשה - כל אנשי המקצוע שלקוחותיהם מעוניינים בחשיפה ברשת האינטרנט

משך הלימודים

  • ערב - הלימודים יתקיימו פעמיים בשבוע בשעות הערב למשך כחודש וחצי. בנוסף נדרשים התלמידים לבצע מטלות ותרגולים מחוץ לשעות הלימודים.
  • בוקר - פעם בשבוע למשך חודשיים.

תנאי קבלה

  • 12 שנות לימוד ובגרות מלאה
  • רמה בסיסית באנגלית, יכולת אנליטית סבירה
  • זיקה כללית לתקשורת ופרסום
  • הכרות עם עולם האינטרנט

מועדי פתיחה


מועדי פתיחה

19/10/2017

שני וחמישי
17:30-21:00

לפרטים והרשמה
ההרשמה החלה

מדוע כדאי לעבור את הקורס?


MILGA2

ניהול קמפיינים - המקצוע הדיגיטלי החדש

בשנים האחרונות לצד השיפורים הטכנולוגיים העולמיים בתחום הדיגיטל, הולך וצומח בשוק מקצוע חדש – מנהל קמפיינים בדיגיטל. כחלק מהמהפכה הדיגיטלית גוברת ההבנה בקרב אנשי שיווק ובעלים של חברות במשק שבאינטרנט טמון פוטנציאל שיווקי עצום, לכן יש להסיט תקציבי פרסום לכיוון השיווק באינטרנט, זאת על חשבון אמצעי המדיה המסורתית (טלוויזיה, עיתונות, רדיו, שלטי חוצות).
ניתוח עוגת הפרסום של שנת 2014 מציג עלייה חדה בתקציבי הפרסום המופנים לדיגיטל (24% במקום 18% ב-2013) ולא בכדי. ב-2015 כבר לא ניתן להתעלם מחלקו האינטגרלי של האינטרנט בחיי היומיום של הצרכנים, והיתרונות השיווקיים העצומים למפרסם היודע לנצל מדיום זה בצורה נכונה.

מה זה בכלל מנהל קמפיינים?

עוד לפני שנגדיר מהו מנהל קמפיינים, יש להסביר מהו קמפיין באינטרנט: קמפיין פרסומי מוגדר כפעילות שיווקית, העושה שימוש במגוון כלים מתקדמים למען מטרה משותפת ומוגדרת מראש. בבואנו לבחון את הזירה הדיגיטלית חשוב תחילה להבין כי אמצעי השיווק באינטרנט הם רבים ומגוונים: פרסום מודעות, באנרים, כתבות תוכן, תכנים ויראליים, סרטוני וידאו, פוסטים, בלוגים ועוד.לקמפיין דיגיטלי יכולות להיות מטרות רבות כגון הגדלת החשיפה לחברה או מותג, יצירת מודעות למוצר או לשירות, הגדלת תנועת הגולשים לאתר ועוד. במגזר העסקי מטרת העל הנפוצה ביותר הינה הגדלת המכירות ומיקסום הרווחים.app 09בעולם הדיגיטל, קיימת הבחנה בין מנהל קמפיינים בדגש על P.P.C (Pay Per Click) לבין מנהל שיווק דיגיטלי או מנהל דיגיטל.
בעוד שמנהל הקמפיינים אחראי על פעילות שיווקית באינטרנט המבוססת בעיקרה על תשלום להקלקה (P.P.C) וכוללת שליטה והכרת פלטפורמות הפרסום השונות: AdWords של Google, מערכות שונות של Facebook, פרסום ב-LinkedIn, פרסום ב-Outbrian וכו'; מנהל הדיגיטל אחראי על כלל הפעילות השיווקית של עסק או חברה באינטרנט וכן על יישום האסטרטגיה השיווקית של הארגון במדיום הדיגיטלי.
תפקידו של מנהל הקמפיינים הינו דינאמי, מאתגר ומגוון. בחלק מסוכנויות הפרסום וחברות המדיה מכונה גם מנהל הקמפיינים - 'מנהל פרויקטים בשיווק דיגיטלי'. במובן הצר, תפקידו של מנהל הקמפיינים הוא לנהל קמפיינים פרסומיים באינטרנט עבור מגוון לקוחות (גדולים וקטנים כאחד). חלק ניכר ממנהלי הקמפיינים מועסק בסוכנויות דיגיטל, משרדי פרסום וחברות מדיה כאשר שאר העובדים בתחום מועסקים ללא מיקור חוץ בחברות ועסקים אשר מצריכים שירותי פרסום P.P.C במתכונת In house. היקף הפרסום והשיווק של הלקוחות הללו הינו גדול ורחב מספיק ולכן קיים צורך במנהלי קמפיינים המכירים היטב את המותג, אסטרטגיית השיווק שלו, כמו גם את מגוון המוצרים והחזון של החברה.

אז מה מנהל קמפיינים עושה בתכלס?

במובן הרחב, על מנהל הקמפיינים להכיר היטב את הלקוחות מולם הוא עובד (במידה ומדובר במנהל קמפיינים חיצוני), וזאת באמצעות מחקר מקיף אודות המוצרים והשירותים אותם הם משווקים (בין היתר, באמצעותו), להכין תכנית אסטרטגית שיווקית אשר תיתן מענה למטרותיהם ולצורכיהם העסקיים, להיות אחראי על כלל פרסום ה-P.P.C בערוצי השיווק השונים באינטרנט, למדוד את תוצאות הקמפיינים, להצביע על מגמות ותחזיות ולא פחות חשוב - להסיק את המסקנות הנדרשות מהפעילות הזו.
נשמע קל? במציאות דיגיטלית כל כך דינאמית חייב מנהל הקמפיינים לשלוט ברמה גבוהה ביותר בשלל אמצעי הפרסום העומדים לרשותו, על מנת להעניק ללקוח פתרונות מקיפים של ˚360 באינטרנט. ערוצי השיווק און ליין המרכזיים במתכונת P.P.C הם פרסום ב-Google ובמנועי החיפוש האחרים (S.E.M) באמצעות פלטפורמת הפרסום Google AdWords, פרסום ברשתות חברתיות (S.M.M) כגון Facebook ו-LinkedIn, פרסום במכשירים ניידים, הפצת כתבות תוכן ב-outbrain ו-Tabula ועוד.
כחלק מהניסיון לבצע אופטימיזציה לקמפיינים פעילים, מנהלי קמפיינים המתמחים ב-P.P.C עושים שימוש בממשקים למדידת תנועת גולשים באתרים השונים. הממשק המוביל היום למדידת התנועה הוא Google Analytics, המאפשר מדידה של פרמטרים מגוונים אודות הגולשים ותנועתם: מאפיינים דמוגרפיים, תהליכי המרות ורכישות באתרים, סטטיסטיקה של צפיות בעמודים פנימיים, הפקת דו"חות ונתונים רבים נוספים.

מנהל קמפיינים מצליח אוחז בשלושה כובעים – הכובע הראשון הוא עולם האינטרנט והדיגיטל. מנהל קמפיינים טוב חייב להכיר את עולם האינטרנט בצורה המיטבית - מה הכי חם ברשת? איפה אפשר למצוא גולשים וקהלי יעד רלוונטיים? איך מפרסמים ב-Facebook ו-LinkedIn ומתי כדאי להשתמש בכל פלטפורמה? היכן כדאי להפיץ מסרים ויראליים ועוד.

הכובע השני הוא שיווק, מנהל הקמפיינים חייב לחשוב באופן שיווקי כיצד, איפה, למי ומתי להעביר מסרים שיווקיים בצורה המיטבית? איך לנסח מודעות ובאנרים, ובאילו תמונות להשתמש בקמפיינים? איזה רעיונות יצירתיים לקדם? איזה מסר עשוי להשפיע יותר על קהל יעד וכו'.
הכובע השלישי הוא הכובע האנליטי. מאחר וחלק בלתי מבוטל מעבודתו של מנהל הקמפיינים עוסק במדידת התוצאות וביצוע אופטימיזציה לקמפיין באמצעות נתונים כמותיים וסטטיסטיים, עליו להיות מסוגל להתמודד מול מספרים - החל מקריאה וניתוח הנתונים וכלה בהפצת דו"חות של מסעות פרסום.
הבנה אנליטית ברמה גבוהה עשויה לחסוך ללקוח כספים רבים כחלק מן התקציב המופנה לפרסום, שהרי אף חברה לא תהיה מעוניינת להפנות תקציבים גדולים לערוצי שיווק אינטרנטיים שאינם יעילים והחזר ההשקעה (R.O.I) בהם הוא נמוך.

מקצוע מנהל הקמפיינים מחייב ידע וכישורים בעבודה מול מחשב לצד יכולת למידה מתמדת. זאת מאחר והשינויים בענף הם מהירים ורבים - על מנהל הקמפיינים להיות בעל יכולות למידה עצמית גבוהות, שכן לא אחת הוא לומד על אמצעי פרסום חדשים, מתנסה בקהלי יעד ושווקים חדשים.

לימודים והזדמנויות תעסוקה מגוונות

בישראל קיימות מספר רב של מכללות המעבירות קורסים בתחום השיווק הדיגיטלי, P.P.C, ניהול מדיה חברתית, ניהול קמפיינים, ניתוח התנהגות גולשים ועוד. בטרם ההרשמה לקורסים חשוב מאוד לבצע סקר מעמיק על המכללה המיועדת:

· כמה שנים היא קיימת?
· מהם מספר המחזורים שכבר למדו במכללה / ביה"ס?
· מי הם המרצים - האם אלו מרצים בעלי ניסיון עשיר בניהול קמפיינים, או מרצים שסיימו קורס בסיסי לפני שנה וצברו מעט ניסיון?
· האם בתום הקורס מקבלים תעודת הסמכה מטעם Google?
· מה לגבי פתרונות השמה בתום הלימודים ? חשוב מאוד לקבל המלצות מתלמידים קודמים.
· וכמובן, מהם תנאי התשלום?

החשיבות בביצוע הסקר המקדים הנ"ל מאוד גבוהה מאחר שבסופו של יום תרצו ללמוד במכללה מוכרת בעלת שם בתחום, מה שיגדיל את הסיכויים למצוא עבודה בשוק.

הזדמנויות תעסוקה מגוונות

שוק הדיגיטל בישראל נמצא עדיין בשלבי הצמיחה שלו, שכן רק בשנים האחרונות החלה מגמת הפרסום האינטרנטי בישראל להראות מגמת עלייה משמעותית, בדומה למצב בארה"ב ובאירופה. תחזיות המנתחות את מגמות הפרסום הדיגיטלי לשנים הקרובות מדברות על עלייה ניכרת (בעולם בכלל ובישראל בפרט) בנתח עוגת הפרסום שהשיווק הדיגיטלי ייקח לעצמו ביחס לפרסום המסורתי בעיתונות הכתובה, הטלוויזיונית והרדיופונית.

מגמת עלייה זו מהווה את הסיבה העיקרית בגינה נחשב מנהל הקמפיינים לנדרש במיוחד, וזאת לאור הצפי כי בשנים הקרובות כמעט כל מי שירצה לפרסם עצמו, בין אם ברמה המקומית ובין אם ברמה ארצית ואף גלובאלית, ייאלץ לעשות זאת באמצעות מנהל קמפיינים מקצועי ומיומן

היכן יכול מנהל קמפיינים להשתלב?

שוק הדיגיטל בישראל נמצא עדיין בשלבי הצמיחה שלו, שכן רק בשנים האחרונות החלה מגמת הפרסום האינטרנטי בישראל להראות מגמת עלייה משמעותית, בדומה למצב בארה"ב ובאירופה. תחזיות המנתחות את מגמות הפרסום הדיגיטלי לשנים הקרובות מדברות על עלייה ניכרת (בעולם בכלל ובישראל בפרט) בנתח עוגת הפרסום שהשיווק הדיגיטלי ייקח לעצמו ביחס לפרסום המסורתי בעיתונות הכתובה, הטלוויזיונית והרדיופונית.

בשוק בישראל קיימות היום שני אופציות מרכזיות בהן יכול מנהל קמפיינים למצוא הזדמנויות תעסוקה - עבודה בסוכנויות פרסום דיגיטלי קטנות/ גדולות ועבודה כמנהל קמפיינים In House בתוך בתי עסק, חברות וארגונים (במגזרים השונים).

 

המספרים שלנו

- 711 בוגרים
- 1882 הצלחות בבחינות 
- 12,00 כוסות קפה
- 8500 קמפיינים חדשים

על המרצים בקורס


נועם יסקי - מנהל מסעות פרסום בגוגל אדורדס משנת 2009. מתמחה בפרסום ביוטיוב וקידום סרטונים. מקצוען מוסמך לפרסום בגוגל (Google Adwords) .

נועם יסקי

מומחה ל-Youtube

דניאל סעדה - מומחה לפרסום באינטרנט וניתוח התנהגות גולשים מקצוען מוסמך לפרסום בגוגל (Google Adwords) . מוסמך Google Analytics.

דניאל סעדה

מומחה ל- Analytics

יאיר בן דוד - מרצה לפרסום On-line, יועץ פרסום ומנהל קמפיינים רחבי היקף בכל העולם במסחר ופוליטיקה במדיה, מנועי חיפוש ורשתות חברתיות. מוסמך AdWords ומומחה לפרסום ב-Facebook ads. תואר שני M.A בפסיכולוגיה קוגניטיבית באוניברסיטת תל אביב.

יאיר בן דוד

מומחה ל-AdWords

זיו גולדוסר (M.B.A) – מנכ"ל אקטיביטק שיווק דיגיטלי. מוסמך במנהל עסקים באוניברסיטת ת"א, התמחות בשיווק. מרצה בתוכנית ההסמכה של Google AdWords. מומחהלאסטרטגיה שיווקית ובעל ניסיון וידע רב מהשטח בנושא שיווק באינטרנט..

זיו גולדוסר

מנכ"ל אקטיביטק מומחה PPC

נדב דורון - מנכ"ל Net Marketing יזם,  איש שיווק ומכירות, ומומחה לפרסום באיננטרנט. מנהל מסעות פרסום בגוגל אדורדס משנת 2009. 

נדב דורון

מנכ"ל Net Marketing

טל דמרי - מנכ"ל 24marketing מנהל מסעות פרסום בגוגל אדורדס משנת 2009. מתמחה בפרסום ביוטיוב וקידום סרטונים. מקצוען מוסמך לפרסום בגוגל (Google Adwords) .

טל דמרי

מנכ"ל 24marketing

אלי לביא - שותף ומייסד במשרד הפרסום Think עם למעלה מ -8 שנות ניסיון בפרסום. מרצה לפרסום בפייסבוק.

אלי לביא

מנכ"ל Think

איתמר יונגר -  מייסד-שותף והצד הטכנולוגי (CTO) של SoundBetter. מרצה על עולם הסטארטאפ והמוסיקה יועץ בנושאים טכנולוגיים ועסקיים לחברות בארץ ובחו״ל. לפרטים נוספים

איתמר יונגר

מומחה היי- טק

מה התלמידים אומרים על הקורס


  • "הקורס הסתיים וזה הזמן להודות לכם וליאיר על קורס נפלא ומקצועי. למדתי ונהניתי ואני שמח שנטלתי בו חלק. עברתי בהצלחה את שתי הבחינות"
    לעוד עשרות משובים על הקורס

    אמיר וינברגר.

  • "הגעתי לקורס ללא ידע וניסיון בתחום בכלל. יאיר בן דוד והמרצים האורחים היו מאוד מקצועיים והעבירו את החומר ברמה מובנת מאוד. גם הקבוצה הייתה מאוד חברותית ותומכת. אני ממליצה בשמחה."

    לעוד עשרות משובים על הקורס

    יעל

  • "כל הוספה פשוט מיותרת , החבר'ה מקצוענים ומעבירים את הקורס ברמה מצוינת!"
    לעוד עשרות משובים על הקורס

    תלמיד

  • "הקורס היה מהנה ויאיר היה מעולה ונעים הליכות כמדריך ובן אדם."
    לעוד עשרות משובים על הקורס

    תלמיד

  • "המון תודות עבור התמיכה , כולכם הייתם מקסימים."

    לעוד עשרות משובים על הקורס

    אבי אפרתי

  • "במשך מספר חודשים חיפשתי קורס מקיף שיעניק לי את הידע והכלים לניהול קמפיינים באינטרנט. הגעתי למכללת אקטיביטק ולא התאכזבתי - המרצים, התכנים והניסיון שרכשתי משמשים אותי כיום בעבודה."

    לעוד עשרות משובים על הקורס

    אסף ב.

  • "הקורס היה מעולה! כשהגעתי לקורס חשבתי שאני יודע את החומר,אני מנהל חשבונות אדוורדס כבר 5 שנים, אבל קיבלתי טיפים ועזרה על דברים שבכלל לא הכרתי. למדתי המון מהקורס ויאיר המרצה היה מעולה. הוא עזר והעביר את החומר בצורה מקצועית ומקיפה."
    לעוד עשרות משובים על הקורס

    תלמיד

  • "קורס מעולה!!! יאיר מרצה מעולה ומעביר את החומר ממש טוב."
    לעוד עשרות משובים על הקורס

    שירי קידר

הסמכות בינ"ל בתום הקורס


פרסום בוידאו

פרסום בוידאו

חינם
  • 90 דקות
  • 74 שאלות
  • 80 ציון עובר
  • 12 חודשים תוקף
  • אופציונלי

רשת המדיה

רשת המדיה

חינם
  • 120 דקות
  • 87 שאלות
  • 80 ציון עובר
  • 12 חודשים תוקף
  • אופציונלי 

חיפוש מתקדם

חיפוש מתקדם

חינם
  • 120 דקות
  • 98 שאלות
  • 80 ציון עובר
  • 12 חודשים תוקף
  • חובה

יסודות הפרסום

יסודות הפרסום

חינם
  • 120 דקות
  • 100 שאלות
  • 80 ציון עובר
  • 12 חודשים תוקף
  • חובה 

היכן מתקיים הקורס


  החילזון 3 ר"ג
  03-633-1692
  efrat@actvtec.co.il
 
 

מכללת אקטיביטק

מבית אקטיביטק בע"מ
כתובת: תובל 13, רמת גן.
מיקוד: 5252228

טלפון: 03-6331692
פקס: 077-2070085
מייל: efrat@actvtec.co.il

 

מרכז מידע

 

קורסים

2017 © כל הזכויות שמורות לאקטיביטק בע"מ

actv-logo

צור קשר