קורס Google Analytics + Tag Manager
על הקורסקורס Tag Manager + Google Analytics נועד לתת למשתתפיו את הרקע המעשי הנדרש לניהול דיווח וניתוח מעמיק של אתרים ומסעות פרסום בגוגל.
הקורס נפתח ברקע בסיסי אודות מערכת הממשק של Google Analytics, וממשיך בהקניית ידע מעשי עדכני אודות מערכת Google Analytics. לאחר היכרות עם הכלים הבסיסיים שהמערכת מספקת למשתמש, יתמקדו השיעורים בניתוח דוחות מעמיק הן של תוכן האתר והן של מאפיינים מותאמים אישיים, ע"פ צרכיהם של המשתמשים השונים.
בהמשך יעברו התלמידים על דרכי השילוב והמימוש של Google Analytics עם Google AdWords, הכלים החדשים של מערכת Google Analytics – אפשרויות מתקדמות בתחום המכשירים הניידים והשיווק מחדש.
בנוסף לחומר התיאורטי והמעשי שיועברו בקורס, התלמידים יוכלו לשתף ולקבל טיפים והערות הנוגעים למסעות הפרסום שלהם והאתרים אותם הם מנהלים. הערך של שיתוף קבוצתי כזה, מעבר ללימוד מעמיק יותר של התחום, הוא האפשרות לשפר ולהרחיב תוך כדי הקורס את מסעות הפרסום האישיים של התלמידים
סילבוס הקורס:איך Google Analytics עובד - סקירה כלליתסקירת ממשק הדוחות ומבנה המערכתמאיפה הגולשים מגיעים לאתר שלי? מנועי חיפוש, מסעות פרסום, ניוזלטר
מה הם עושים באתר? מהן נקודות החולשה באתר?
איך מגיעים לתוצאות?אפיון והגדרה של מטרות, יעדים ומשפכים
שימוש במסננים, ואפיון גולשים
נתונים שימושיים )דפוסי התנהגות, מיקום גיאוגרפי, ועוד(
דו"חות מתקדמיםסגמנטים, פילוחים ומסננים
דוחות מותאמים אישית
דיווח וייצוא דוחות
מעקב אחר מסעות הפרסוםניטור פרסום בתשלום - PPC , באנרים
חיבור לחשבון AdWords
יצירת קמפיין Remarkting מתקדם עבור AdWords
ניטור ניוזלטר ומקורות שיווק נוספים
דו"חות סחר אלקטרונימדידת מכירות באתר סחר
דוחות רווחיות ) ROI ( על פי מקורות הגעה
RegExשפת הקוד של Google Analytics
שימושים שונים של שפת RegEx
מעקב אינטרקציה של הגולשיםVirtual Page views מול Event Tracking
Google Tag Managerהכנה למבחן ההסמכה של גוגל Analytics
השיעורים יכללו תרגולים מעשיים על המערכת
.
משך הקורס 20 שעות אקדמאיות ( 5 מפגשים)
"הקורס הסתיים וזה הזמן להודות לכם וליאיר על קורס נפלא ומקצועי. למדתי ונהניתי ואני שמח שנטלתי בו חלק. עברתי בהצלחה את שתי הבחינות"
לעוד עשרות משובים על הקורס