עולם הרשתות החברתיות הוא עולם מרתק, שפותח בפנינו אופקים חדשים לפרסום ושיווק. הפרסום ברשת החברתית מאפשר לנו להגיע לקהלים הממוקדים ביותר, על פי תחומי עניין, מאפיינים דמוגרפיים ודפוסי התנהגות ברשת, במיקום הגיאוגרפי הנכון ובזמן הנכון להרשמה ולקניה.
אבל איך עושים את זה נכון? בקורס נלמד את מקצוע הפרסום ברשת החברתית, החל מהקמה נכונה של דף עסק, דרך קידום שלו ברשת, ניהול קמפיינים למטרות שונות (מעורבות, תנועה, לידים, מכירות ועוד), התאמת המסר השיווקי לקהל, ואופטימיזציה של קמפיינים ברשתות חברתיות. כך תדעו לפרסם בצורה הטובה ביותר, ולעבוד בצורה הנכונה ביותר, עם הכלים הבסיסיים והמתקדמים שהרשתות החברתיות נותנות למפרסמים, ותוך תרגול מתמיד שיהפוך את הידע התיאורתי שנרכש בקורס - לידע מעשי.
אבל איך עושים את זה נכון? בקורס נלמד את מקצוע הפרסום ברשת החברתית, החל מהקמה נכונה של דף עסק, דרך קידום שלו ברשת, ניהול קמפיינים למטרות שונות (מעורבות, תנועה, לידים, מכירות ועוד), התאמת המסר השיווקי לקהל, ואופטימיזציה של קמפיינים ברשתות חברתיות. כך תדעו לפרסם בצורה הטובה ביותר, ולעבוד בצורה הנכונה ביותר, עם הכלים הבסיסיים והמתקדמים שהרשתות החברתיות נותנות למפרסמים, ותוך תרגול מתמיד שיהפוך את הידע התיאורתי שנרכש בקורס - לידע מעשי.
נושאי הלימוד בקורס:
- פרסום בפייסבוק
- פרסום באינסטגרם
- פרסום בלינקדאין
- מדידת הישגים של קמפיינים ברשת החברתית
- אופטימיזציה של קמפיינים ברשתות חברתיות
משך הקורס 40 שעות אקדמאיות (10 מפגשים בני 4 שעות בימי שני ורביעי)