מטרות הסמינר
- מתן רקע כללי אודות עולם הפרסום באינטרנט והפרסום ב-Google.
- מתן רקע כללי אודות מבנה חשבון ב-Google AdWords.
- הקמת חשבון בסיסי ב-Google AdWords.
- היכרות בסיסית עם שיטות להקמת חשבון יעיל.
קהל היעד
משתתפים המעוניינים לפתוח חשבון ראשון ב-Google AdWords. הקמת חשבון תהווה תנאי מקדים לכניסה לסמינר.
משתתפים המעוניינים לפתוח חשבון ראשון ב-Google AdWords. הקמת חשבון תהווה תנאי מקדים לכניסה לסמינר.
משך הסמינר
4 שעות
* שעה ראשונה תוקדש לפתיחת קמפיינים והזנת שוברי מתנה.
נושאי הסמינר
סמינר פרסום ב-Google AdWords למתחילים יקנה למשתתפיו את הכלים הבסיסיים הדרושים להם להקמת חשבון פרסום יעיל. במסגרת הסמינר יועברו לתלמידים הנושאים הבאים:
- רקע כללי אודות עולם הפרסום באינטרנט. מה המקום של Google בתוך העולם הזה?
- ההבדל בין תוצאות אורגניות לבין קישורים ממומנים, ובין SEM ל-SEO.
- היכרות כללית עם מערכת Google AdWords ויתרונותיה.
- היכרות עם מבנה בסיסי של חשבון: מסעות פרסום, קבוצות מודעות, מודעות ומילות מפתח. על אילו הגדרות ניתן להשפיע בכל היררכיה?
- הקמת חשבון.
- שינוי הגדרות החשבון והוספת אלמנטים לחשבון (מסעות פרסום, קבוצות מודעות, מילות מפתח וכד').
- איך מדורגות המודעות ב-Google.
- סוגי התאמה ומבנה בסיסי של מודעות.
- חשבון יעיל ורלוונטי: איך מוסיפים מילים ומודעות רלוונטיות ואפקטיביות לחשבון.