נושאים |
שיעורים |
שעות אקדמיות |
פרסום באינטרנט - מבוא כללי וערוצי פרסום עיקריים מבוא להתאמה בין ערוצי פרסום לצרכים שונים ולתעשיות שונות |
1 |
2 |
פרסום ב-Google Ads ניהול קמפיינים ואופטימיזציה ברשת החיפוש של Google. מעבר מבחן הסמכה Google לפרסום ברשת החיפוש |
6 |
24 |
פרסום ברשת המדיה של Google ניהול קמפיינים וכלי אופטימיזציה מתקדמים מעבר מבחן הסמכה Google לפרסום ברשת המדיה |
1 | 4 |
פרסום בנייד דגשים לפרסום ממוקד לנייד. בניית קמפיינים ומודעות יעודיים לניידים ואופטימיזציה ספציפית לניידים מעבר מבחן הסמכה Google לפרסום במכשירים ניידים |
1 |
4 |
פרסום ב-YouTube בחירת מודעות וידאו, ניהול פרסום ואופטימיזציה של פרסום ב-YouTube (מבחן אופציונלי) |
1 |
4 |
Google Analytics + תג מנגר לימוד לעומק על ממשק אנליטיקס ועל שימוש בידע המתקבל ממעקב אנליטיקס לצורך ייעול הפרסום שלנו. ניהול קודי מעקב באמצעות Google Tag Manager (מבחן אופציונלי) |
1 |
4 |
פרסום בפייסבוק ואינסטגרם ניהול קמפיינים, מיקוד דמוגרפי ואופטימיזציה של קמפיינים בפייסבוק ובאינסטגרם |
6 |
22 |
פרסום באוטבריין וטאבולה + מחקר מתחרים |
1 |
4 |
קידום אורגני - SEO הקניית ידע בסיסי ב-SEO, הדרוש לאנשי PPC בכדי לקדם את האתרים שלהם בתוצאות Google |
1 |
2 |
דפי נחיתה וחוויית משתמש איך יוצרים דפי נחיתה ממירים ואטרקטיביים יותר? היכרות עם טיפים לבניית דפי נחיתה ועם מערכות לבניית דפי נחיתה |
1 |
2 |
כלים מתקדמים לאופטימיזציה שיטות אוטומטיות לאופטימיזציה של קמפיינים, וכלים לניהול של קמפיינים מרובים ושל חשבונות מרובים. ניהול קמפיינים מרובי ערוצים |
1 |
4 |
מקצוע ה PPC מה עושים עם זה? הכנה לעבודה בפועל בשוק ה-PPC. אילו עבודות קיימות בתחום, איך חותמים על חוזה, ומה עוד כדאי להכיר בתחום הפרסום באינטרנט? בשיעור זה ישתתפו נציגים מחברת השמה גדולה בתחום. |
1 |
4 |
סה"כ |
80 |